26 maart 2026
Tijdens de Dag van de Atletiek 2026 op Papendal is de Atletiekbokaal toegekend aan de Gouden Spike. Namens het bestuur van de Atletiekunie overhandigde voorzitter Jan Markink deze bijzondere onderscheiding in het bijzijn van ruim 700 clubtrainers, aan Norbert Groenewegen (links op de foto), voorzitter van de Gouden Spike.